NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 27 de agosto de 2010

LA MÚSICA DE NUESTROS CORAZONES / LA MÚSICA DELS NOSTRES COR


Aunque en tu ausencia puedo escuchar la música de nuestros corazones, como las notas de tu latido crean la partitura que marca el ritmo de mi vida.
Tu presencia alcanza en mí tanta influencia que como la luna, consigues que mis sentimientos se eleven como ondas dentro de mi ser.
Tu recuerdo es el sol que ilumina mis días, llenos de luz y calor, tu visión es el oasis que en el desierto me da sombra y sacia mi sed de paz y serenidad.
 
Encara en la teva absència puc escoltar la música dels nostres cors, com les notes del teu batec creen la partitura que marca el ritme de la meva vida.
La teva presència assoleix en mi tanta influència que com la lluna, aconsegueixes que els meus sentiments s'elevin com ones dintre del meu ésser.
El teu record és el sol que il·lumina els meus dies, plens de llum i calor, la teva visió és l'oasi que en el desert em dóna ombra i sadolla la meva sed de pau i serenitat.

No hay comentarios: