NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 27 de marzo de 2010

TU FUERZA / LA TEVA FORÇA


Como un ave que de sus cenizas resurge, tu fuerza invadió mi vida, como un sueño hecho realidad tus palabras guiaron mi nueva vida, como barco en el agua tus pasos dejaron mil caminos a seguir. Contigo aprendí a no desear imposibles, a buscar el corazón en todo lo que me rodea, a no ver en los libros los sueños que no tuve si no el vuelo que podía levantar!

Com un au que de les seves cendres ressorgeix, la teva força va envair la meva vida, com un somni fet realitat les teves paraules van guiar la meva nova vida, com vaixell en l'aigua els teus passos van deixar mil camins a seguir. Amb tu vaig aprendre a no desitjar impossibles, a buscar el cor en tot el que m'envolta, a no veure en els llibres els somnis que no vaig tenir si no els vols que podia alçar!

jueves, 25 de marzo de 2010

PARA TODA LA GENTE REALMENTE GUAPA! / PER A TOTA LA GENT REALMENT BONICA!

Para todos los que descubrieron que la belleza no anda en tacón de aguja, y se sorprendieron al saber que existía una talla 32, para todos los que cuando abren el armario se dan cuenta que ya tiene su propio estilo , para los que no les da miedo reír con todas sus fuerzas, para todas las que se pintan para que el cuerpo se lo pide, no por que la moda lo obligue, para todas aquellas personas la belleza de las cuales no robará el tiempo!

Per a tots els què van descobrir que la bellesa no camina en taló d'agulla, i es van sorprendre al saber que existia una talla 32, per a tots els quals quan obren l'armari s'adonen que ja té el seu propi estil, per als què no els fa por riure amb totes les seves forces, per a totes les què es pinten per que el cos l'hi demana, no per que la moda ho obligui, per a totes aquelles persones la bellesa de les quals no robarà el temps!

miércoles, 24 de marzo de 2010

EL PUENTE DEL OLVIDO / EL PONT DE L'OBLIT

En el mar de tus lágrimas te conocí y hasta el mismo corazón llegué, nunca busqué encontrarte pero el destino me hizo amarte.
De un mundo de suspiros salían nuestras almas y en el puente del olvido paseando se encontraron, sin palabras, sin reproche, sin te dije ...
Aquella noche el sol entró en nuestras vidas para iluminar cada minuto como si fuera el primero, haciendo del tiempo un espejo de fantasía!

En el mar de les teves llàgrimes et vaig conèixer i fins al mateix cor vaig arribar, mai vaig buscar trobar-te però el destí em va fer estimar-te.
D'un món de sospirs sortien les nostres ànimes i en el pont de l'oblit passejant es van trobar, sense paraules, sense retreguis, sense et vaig dir...
Aquella nit el sol va entrar en les nostres vides per a il·luminar cada minut com si fos el primer, fent del temps un mirall de fantasia!

SI AMAR FUERA... / SI ESTIMAR FOS...

Si amar fuera un pecado, por ti iría al infierno!
Si amar fuera una joya, te colgaría en mi alma!
Si amar fuera un juego, por ti lo haría olímpico!
Si amar fuera un sueño, por ti dormiría la eternidad!
Si amar fuera una flor, por ti haría de la primavera todo el año!

Si estimar fos un pecat, per tu aniria a l'infern!
Si estimar fos una joia, et penjaria en la meva ànima!
Si estimar fos un joc, per tu ho faria olímpic!
Si estimar fos un somni, per tu dormiria l'eternitat!
Si estimar fos una flor, per tu faria de la primavera tot l'any!

lunes, 22 de marzo de 2010

ONDAS / ONES

Con la fuerza de una roca  irrumpiste en mi vida y aún hoy las olas me mueven, desplazaste tristezas y llanto con tu presencia y hasta el futuro pintaste de sonrisas. Te hiciste el centro de mi universo, la causa de mi fuerza centrifuga, el movimiento constante, el impulso que me motiva.

Amb la força d'una roca vas irrompre en la meva vida i encara avui les ones em mouen, vas desplaçar tristeses i plors amb la teva presència i fins al futur vas pintar de somriures. Et vas fer el centre del meu univers, la causa de la meva força centrifuga, el moviment constant, l'impuls que em motiva.