NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 31 de diciembre de 2011

2012



Me has regalado tanto… que no sabía que ofrecerte para éste año nuevo . No  existe en el cielo estrella que pueda alcanzar tu generosidad, ni firmamento tan grande que sea capaz de albergar tu corazón. Imposible encontrar jardín tan perfecto  que acoja la belleza de tu amistad, ni tierra tan fértil que sea capaz de emanar el amor que tu corazón me entrega. ¿Como darte la paz que tu silencio me otorga, la serenidad que sólo tú amistad siembra en mi alma, el infinito que tu sola presencia pone a mis pies?
Incapaz de entregarte ni una ínfima parte del universo de  cariño que tú me regalas, te ofrezco una mesa en la que poner mis sueños, un mantel con todos tus deseos cumplidos, una servilleta en la que limpiar todo aquel pasado que te pueda dañar, un plato lleno de amor y un vaso en el que brindar por la esperanza.
Por ti, para ti, contigo!


M'has regalat tant… que no sabia que oferir-te per a aquest any nou . No existeix en el cel estavella que pugui aconseguir la teva generositat, ni firmament tan gran que sigui capaç d'albergar el teu cor. Impossible trobar jardí tan perfecte que aculli la bellesa de la teva amistat, ni terra tan fèrtil que sigui capaç d'emanar l'amor que el teu cor em lliura. Com donar-te la pau que el teu silenci m'atorga, la serenitat que només tu amistat sembra en la meva ànima, l'infinit que la teva sola presència posa als meus peus?
Incapaç de lliurar-te ni una ínfima part de l'univers d'afecte que tu em regales, t'ofereixo una taula en la qual posar els meus somnis, unes estovalles amb tots els teus desitjos complerts, un tovalló en la qual netejar tot aquell passat que et pugui danyar, un plat ple d'amor i un got en el qual brindar per l'esperança.
Per tu, per a tu, amb tu!