NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 26 de mayo de 2011

DOLOR


El dolor ensombrece tu mirada y declina tus labios hasta besar la agonía, tus palabras se pierden en tu soledad sin llegar a rozar el aire, mientras el abismo en el que buceas se transforma en tu universo. El mar del sufrimiento ha secado las orillas de tu alma dejándote el lagrimal cegado por el salitre, y mientras... olvidas que tu cruz pesaría menos si me permitieras estar junto a ti, si me concedieras el honor de poder sufrir con tu dolor, de llorar con tus lágrimas hasta alcanzar el arco iris que a tus pies deseo postrar.



El dolor aombra la teva mirada i declina els teus llavis fins a besar l'agonia, les teves paraules es perden en la teva solitud sense arribar a fregar l'aire, mentre l'abisme en el qual busseges es transforma en el teu univers. El mar del sofriment ha assecat les ribes de la teva ànima deixant-te el lacrimal encegat pel salitre, i mentre... oblides que la teva creu pesaria menys si em permetessis estar al costat de tu, si em concedissis l'honor de poder sofrir amb el teu dolor, de plorar amb les teves llàgrimes fins a aconseguir l'arc de Sant Martí que als teus peus desitjo prostrar.



miércoles, 25 de mayo de 2011

COMO NO / COM NO


Como no creer en el cielo si encontrarte fue conocer a un ángel allí nacido. Como no creer en la grandeza de la madre naturaleza si ella te dio un corazón con la frágil belleza de una amapola. Como no creer en el poder de arte si fue el sensible trazo de un pincel el que pintó tu sonrisa y las firmes manos de un escultor que cincelaron tu mirada. Como no creer en el azar si fue él quien cruzó nuestras almas en la eternidad de un hola. Como no creer en el amor si en mi vida su hogar halló.



Com no creure en el cel si trobar-te va ser conèixer a un àngel allí nascut. Com no creure en la grandesa de la mare naturalesa si ella et va donar un cor amb la fràgil bellesa d'una rosella. Com no creure en el poder d'art si va anar el sensible traç d'un pinzell el que va pintar el teu somriure i les fermes mans d'un escultor que van cisellar la teva mirada. Com no creure en l'atzar si va ser ell qui va creuar les nostres ànimes en l'eternitat d'un hola. Com no creure en l'amor si en la meva vida la seva llar va trobar.



martes, 24 de mayo de 2011

AHORA / ARA




Ahora que la marea se ha llevado la arena de nuestras orillas, dejando al desnudo la fragilidad de nuestros corazones. Ahora Que las olas de la pasión se han perdido en la calma del cariño y el azul de nuestras almas se han difuminado bajo las alas del Concord de la agonía. En mi interior perdura el hueco de tu ausencia, mientras mis labios besan el vacío que dejaste, mis ojos lloran la ausencia del rostro que no supieron grabar y el silencio de mi corazón deja paso a la efímera eternidad.


Ara que la marea s'ha portat la sorra de les nostres ribes, deixant al nu la fragilitat dels nostres cors. Ara que les ones de la passió s'han perdut en la calma de l'afecte i el blau de les nostres ànimes s'han difuminat sota les ales del Concord de l'agonia. En el meu interior perdura el buit de la teva absència, mentre els meus llavis besen el buit que vas deixar, els meus ulls ploren l'absència del rostre que no van saber gravar i el silenci del meu cor deixa pas a l'efímera eternitat.



lunes, 23 de mayo de 2011

EL PUENTE / EL PONT


Recostada en las piedras del viejo puente, mientras el día ofrecía sus últimos suspiros, la multitud que invadía hasta el más ínfimo de sus rincones iba desapareciendo absorbida por la gama de colores mas bella jamás vista, fundiéndome en las historias que grabó en su superficie, narraciones nunca contadas de labios que tan sólo susurraron un te quiero, un mañana, un adiós… esperando que tu silencio se rompa, que tus pasos avancen, que tus ojos me llamen.



Recolzada en les pedres del vell pont, mentre el dia oferia els seus últims sospirs, la multitud que envaïa fins al més ínfim dels seus racons anava desapareixent absorbida per la gamma de colors mes bella mai vista, fonent-me en les històries que va gravar en la seva superfície, narracions mai explicades de llavis que tan sols van murmurar un et vull, un matí, un adéu… esperant que el teu silenci es trenqui, que els teus passos avancin, que els teus ulls em cridin.


domingo, 22 de mayo de 2011

IMPOSIBLE / IMPOSSIBLE


Imagina que no me has conocido, que tus ojos no se han perdido en los míos en un callado te quiero, que tus dedos no se han fundido con los míos creando dunas de amor, en las que la arena se desliza dejando al desnudo nuestras almas inocentes, que la felicidad no ha acariciado nuestros rostros, haciendo de nuestros labios la pérfida sonrisa del locamente enamorado. Imagina que el desierto de la soledad ha secado nuestros corazones y entenderás como es que tu amor es el refresco que sacia la sed de mi corazón, la brisa que oxigena mi sangre, la luz que concede a mis días la libertad de existir, la oscuridad que embellece la luna al anochecer.

Imagina que no m'has conegut, que els teus ulls no s'han perdut en els meus en un callat et vull, que els teus dits no s'han fos amb els meus creant dunes d'amor, en les quals la sorra es llisca deixant al nu nostres ànimes innocents, que la felicitat no ha acariciat els nostres rostres, fent dels nostres llavis la pèrfida somriure del bojament enamorat. Imagina que el desert de la solitud ha assecat els nostres cors i entendràs com és que el teu amor és el refresc que sadolla la set del meu cor, la brisa que oxigena la meva sang, la llum que concedeix als meus dies la llibertat d'existir, la foscor que embelleix la lluna en fosquejar.