NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 17 de diciembre de 2012

Navidad / Nadal




No necesito más regalo en estos días que saber que estás a mi lado todo el año. No existe mayor presente que saberte en mi futuro, ni mejor pasado que el que tuve junto a ti.
Saber que existes es lo que da color a la Navidad , que cuando la lluvia me impide ver el horizonte tú despejas el cielo de nubes, que si el sol me ciega tu sombra me dará cobijo.
Quisiera regalarte el mundo, pero sólo puedo darte mi mundo. Poner a tus pies el universo, pero sólo puedo darte la luz que desprende mi ser cuando estás junto a mi. Ofrecerte  la eternidad, pero sólo puedo entregarte mi  vida.
Que tu vida sea una  infinita Navidad, llenando tus  días del amor que te proceso y  la felicidad que te deseo.

No necessito més regal en aquests dies que saber que estàs al meu costat tot l'any. No existeix major present que saber-te en el meu futur, ni millor passat que el que vaig tenir al  teu costat.
Saber que existeixes és el que dóna color al Nadal , que quan la pluja m'impedeix veure l'horitzó tu buides el cel de núvols, que si el sol m'encega la teva ombra em donarà recer.
Voldria  regalar-te el món, però només puc donar-te el meu món. Posar als teus peus l'univers, però només puc donar-te la llum que desprèn la meva ser quan estàs al costat de la meva. Oferir-te l'eternitat, però només puc lliurar-te la meva vida.
Que la teva vida sigui un infinit Nadal, omplint els teus dies de l'amor que et processo i la felicitat que et desitjo.