NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 4 de marzo de 2012

ME GUSTA / M'AGRADA



Siendo apenas percibida por la suave luz que juguetea entre las sombras, dejando que el tiempo oculte su movimiento, otorgándome el silencio del que escucha. En el anonimato que sólo los fantasmas pueden lograr, mientras la vida transcurre ante sus ojos, dejo vagar los míos en el placer de contemplarte, en la bella delicadeza de acariciar  la brisa que desplazas en esa danza que llamas caminar, en el universo que  me regala  la fragancia de tus palabras, en la música, que sin saberlo, llena de melodía mis recuerdos.

Me gusta contemplarte, cuando ignoras que el mundo sabe de tu existencia,  volar entre   tus pestañas cuando se posan en el horizonte, caminar por tus labios cuando una sonrisa refleja la belleza que te rodea, navegar en tus lágrimas cuando el sol ciega tus ojos y llena de luz tu corazón. Me gusta contemplarte hasta olvidar que yo misma existo y encontrar tu rostro lleno de felicidad al descubrir mi mirada perdida en la tuya.



Sent amb prou feines percebuda per la suau llum que joguineja entre les ombres, deixant que el temps oculti el seu moviment, atorgant-me el silenci del que escolta. En l'anonimat que només els fantasmes poden aconseguir, mentre la vida transcorre davant els seus ulls, deixo vagar els meus en el plaure de contemplar-te, en la bella delicadesa d'acariciar la brisa que desplaces en aquesta dansa que crides caminar, en l'univers que em regala la fragància de les teves paraules, en la música, que sense saber-ho, omple de melodia els meus records.

M'agrada contemplar-te, quan ignores que el món sap de la teva existència, volar entre les teves pestanyes quan es posen en l'horitzó, caminar pels teus llavis quan un somriure reflecteix la bellesa que t'envolta, navegar en les teves llàgrimes quan el sol encega els teus ulls i plena de llum el teu cor. M'agrada contemplar-te fins a oblidar que jo mateixa existeixo i trobar el teu rostre ple de felicitat en descobrir la meva mirada perduda en la teva.