NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 8 de julio de 2011

COMPARTIR




No recuerdo en que lugar acaba mi mundo y empieza el tuyo, soy incapaz de trazar la línea que crea nuestro horizonte, entre mi mar y tu cielo, totalmente imposible sobrevolar ese universo en el que fundió dos estrellas para crear éste planeta en el que tu vida y la mía laten a un mismo ritmo.
No record en què lloc acaba el meu món i comença el teu, sóc incapaç de traçar la línia que crea el nostre horitzó, entre el meu mar i el teu cel, totalment impossible sobrevolar aquest univers en el qual va fondre dos estels per crear aquest planeta en el qual la teva vida i la meva bateguen a un mateix ritme.

jueves, 7 de julio de 2011

DESTINO / DESTÍ


Eres mi destino, el final de esa película que me niego a ver, la meta del camino que no quiero recorrer, el premio de ese juego que me empeño en no empezar.
Eres el agua que en mi desierto me mantiene viva, la luna que en la oscuridad me muestra las veredas, el sueño que me hace perder el sueño, la ventana que me regala un horizonte infinito.


Ets la meva destinació, el final d'aquesta pel·lícula que em nego a veure, la meta del camí que no vull recórrer, el premi d'aquest joc que m'obstino en no començar.
Ets l'aigua que en el meu desert em manté viva, la lluna que en la foscor em mostra les senderes, el somni que em fa perdre el son, la finestra que em regala un horitzó infinit.


miércoles, 6 de julio de 2011

EN EL REFLEJO / EN EL REFLEX



Es en el reflejo de estas tranquilas aguas donde la belleza de tu persona me contempla con una tierna sonrisa, en sus aguas tu rostro se difumina convirtiéndolo en el borrador de un sueño. Sumerjo mi mirada hasta bañarse en el mar de tus ojos, permitiendo que la utopía se haga posible, logrando crear un mundo en el que no sea preciso soñar. Acerco la mano lentamente, hasta que mis dedos discretos rozan ese mundo  imaginario, rompiendo la más bella imagen, disolviéndose entre mis manos  y con ello devolviéndome a la realidad.
És en el reflex d'aquestes tranquil·les aigües on la bellesa de la teva persona em contempla amb un tendre somriure, en les seves aigües el teu rostre es difumina convertint-ho en l'esborrany d'un somni. Submergeixo la meva mirada fins a banyar-se en el mar dels teus ulls, permetent que la utopia es faci possible, aconseguint crear un món en el qual no calgui somiar. Apropo la mà lentament, fins que els meus dits discrets freguen aquest món imaginari, trencant la més bella imatge, dissolent-se entre les meves mans i amb això retornant-me a la realitat.