NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 7 de julio de 2011

DESTINO / DESTÍ


Eres mi destino, el final de esa película que me niego a ver, la meta del camino que no quiero recorrer, el premio de ese juego que me empeño en no empezar.
Eres el agua que en mi desierto me mantiene viva, la luna que en la oscuridad me muestra las veredas, el sueño que me hace perder el sueño, la ventana que me regala un horizonte infinito.


Ets la meva destinació, el final d'aquesta pel·lícula que em nego a veure, la meta del camí que no vull recórrer, el premi d'aquest joc que m'obstino en no començar.
Ets l'aigua que en el meu desert em manté viva, la lluna que en la foscor em mostra les senderes, el somni que em fa perdre el son, la finestra que em regala un horitzó infinit.


No hay comentarios: