NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 22 de junio de 2010

RUIDO / SOROLL


Cuando se conoce el ruido, como puede llegar a hacer daño el silencio! Hoy hay fiesta en mi corazón ya que ha vuelto a mí, hoy hay alegría en mis ojos pues vuelvo a veros, hoy hay paz en mi alma pues tus palabras vuelven a mis oídos!

Quan es coneix el soroll, com pot arribar a fer de mal el silenci! Avui hi ha festa en el meu cor ja que heu tornat a mi, avui hi ha alegria en els meus ulls doncs torno a veure-us, avui hi ha pau en la meva ànima doncs les vostres paraules tornen a les meves oïdes!


lunes, 21 de junio de 2010

PASADO Vs PRESENTE / PASSAT Vs PRESENT


Me regalaste un pasado tan bonito que el presente, sembrado de recuerdos, está lleno de luz, aún cuando las nubes llenan el cielo y la lluvia se empeña en mojar mi rostro!
Vas salpicar mis días con tanto color que aún en las noches todo lo que me rodea suaviza mi vista con las más bellas gamas, con los tonos que la felicidad y la alegría firman a su paso!
Fue tan grande conocerte que aunque ya no estás la vida es fantasía y amor, serenidad y bienestar, confianza y orgullo, un regalo digno de vivir!

Em vas regalar un passat tan bonic que el present, sembrat de records, està ple de llum, encara quan els núvols omplen el cel i la pluja s'obstina a mullar el meu rostre!
Vas esquitxar els meus dies amb tant color que encara en la nits tot allò que m'envolta suavitza la meva vista amb les més belles gammes, amb els tons que la felicitat i l'alegria signen al seu pas!
Va ser tan gran conèixer-te que encara que ja no estàs la vida és fantasia i amor, serenitat i benestar, confiança i orgull, un regal digne de viure!

domingo, 20 de junio de 2010

CORAJE / CORATGE



Admiro tu fuerza, aunque desde la suavidad de tu piel puede ver-te el valor, tu decisión, tu coraje, como luchas por la vida que otros desprecian!
Más allá de tus bategats la vida tiene un sentido y es el de tu sonrisa aún en la oscura noche y el brillo de tus ojos cuando luchan por el sol!
Oro en tus lágrimas que nunca derramas y en el sentimiento de las cartas que cada uno nos enviaste!
Rosas sobre tus labios y una margarita en tu pecho naciente de los suspiros que ante nosotros te callas!

Admiro la teva força, encara des de la suavitat de la teva pell pot veure-se't el valor, la teva decisió, el teu coratge, com lluites per la vida que uns altres menyspreen!
Més enllà dels teus bategats la vida té un sentit i és el del teu somriure encara en la fosca nit i la lluentor dels teus ulls quan lluiten pel sol!
Or en les teves llàgrimes que mai vesses i en el sentiment de les cartes que a cadascun ens vas enviar!
Roses sobre els teus llavis i una margarita en el teu pit naixent dels sospirs que davant de nosaltres calles!