NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 22 de junio de 2010

RUIDO / SOROLL


Cuando se conoce el ruido, como puede llegar a hacer daño el silencio! Hoy hay fiesta en mi corazón ya que ha vuelto a mí, hoy hay alegría en mis ojos pues vuelvo a veros, hoy hay paz en mi alma pues tus palabras vuelven a mis oídos!

Quan es coneix el soroll, com pot arribar a fer de mal el silenci! Avui hi ha festa en el meu cor ja que heu tornat a mi, avui hi ha alegria en els meus ulls doncs torno a veure-us, avui hi ha pau en la meva ànima doncs les vostres paraules tornen a les meves oïdes!


No hay comentarios: