NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 23 de agosto de 2010

ANCLADA / ANCORADA


Ahora, ya anclada en la arena del presente puedo disfrutar como nunca de la playa del pasado, en la que el mar enamorado de la luna unió todos sus océanos para regalarle un espejo para contemplar su belleza, en la que el mar furioso rompía con las rocas que las fronteras le ofrecían, y al mismo tiempo en esta playa en la que me permitió unirme al mar hechizada por su canto de sirena.
Hoy, que el tiempo ha marcado mis maderas hasta darles el caprichoso color del azar y ha impregnado mi alma de su profunda olor, busco el futuro en el que la luz del sol me guíe hacia la serenidad de la luna.
 
Ara, ja ancorada en la sorra del present puc gaudir com mai de la platja del passat, en la qual el mar enamorat de la lluna va unir tots els seus oceans per a regalar-li un mirall per a contemplar la seva bellesa, en la qual el mar furiós trencava amb les roques que les fronteres li oferien, i alhora en aquesta platja en la qual em va permetre unir-me al mar fetillada pel seu cant de sirena.

Avui, que el temps ha marcat les meves fustes fins a donar-los el capritxós color de l'atzar i ha impregnat la meva ànima de la seva profunda olor, busco el futur en el qual la llum del sol em guiï cap a la serenitat de la lluna.


No hay comentarios: