NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 28 de agosto de 2010

AMAR Y PERDER / ESTIMAR I PERDRE


Lloraba la dulce princesa y lo hacía desde el corazón, lloraba dulces derrotas y la sal que alimentó su amor.
"No me arrepiento de nada, me volvería a equivocar, por que de cada caída una lección aprendí. No cambiaría la historia, la volvería a vivir, por que en cada minuto un sentimiento encendí. Sé que lo he perdido todo pero es por que antes lo tuve, prefiero amar y perder que nunca haber amado ".
En estos cuentos que de generación en generación viven, que las ancianas todavía cuentan, explican que el mar con sus olas sale a buscar la arena para pedirla perdón por haber dejado escapar todo lo que ella le dio.

Plorava la dolça princesa i ho feia des del cor, plorava dolces derrotes i la sal que va alimentar el seu amor.
"No em penedeixo de res, em tornaria a equivocar, per que de cada caiguda una lliçó vaig aprendre. No canviaria la història, la tornaria a viure, perquè a cada minut un sentiment encendre. Sé que ho he perdut tot però és perquè abans ho vaig tenir, prefereixo estimar i perdre que mai haver estimat ".
En aquests contes que de generació en generació viuen, que les ancianes encara conten, expliquen que la mar amb els seus onades surt a buscar la sorra per demanar perdó per haver deixat escapar tot el que ella li va donar.

No hay comentarios: