NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 12 de junio de 2010

MI CASA / LA MEVA CASA


Mi casa es ese lugar donde tu corazón resida, donde en tus mañanas el sol descanse sus rayos llenos de amor y de esperanza.
Mis muebles serán labrados con mis sueños para que cada día puedas vivir en ellos.
Mis puertas y mis ventanas darán hacia tu horizonte para que en ellas veas lo que el futuro te escondo.
Mi luz será tu mirada por que sin ella no existiría la luz del amanecer.

La meva casa és aquell lloc on el teu cor resideixi, on en els teus matins el sol descansi els seus rajos plens d'amor i d'esperança.
Els meus mobles seran llaurats amb els meus somnis perquè cada dia puguis viure en ells.
Les meves portes i les meves finestres donaran cap al teu horitzó perquè en elles vegis el que el futur t'amaga.
La meva llum serà la teva mirada per que sense ella no existiria la llum de l'alba.

No hay comentarios: