NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 12 de junio de 2010

TU CARTA / LA TEVA CARTA


He leído tu carta una y mil veces y entre sus palabras he encontrado el dolor que sus sílabas ocultan.
He llorado en el silencio de las palabras y mis lágrimas han dejado correr la tinta hasta que tu confesión se ha convertido en un mar que golpeaba en las grietas del papel.
Siento no poder cantar tan bella melodía, no poder cumplir tus sueño, no poder saciar tu sed, no poder ser todo aquello que tu corazón desea. Las heridas de tus sentimientos sangran en mi interior pero no puedo, me es imposible dejarme llevar por esa brisa de amor y esperanza que me regalas.
El destino jugó con nosotros y cupido confundió sus flechas, lamento ser la roca en la que chocan tus intenciones y que en cada encuentro tu dolor aumente, y puestos a confesar también reconoceré mi egoísmo al no querer perder contigo la amistad que en todo este tiempo me has brindado, pero querer y amar no es igual.



He llegit la teva carta una i mil vegades i entre les seves paraules he trobat el dolor que les seves síl·labes oculten.
He plorat en el silenci de les paraules i les meves llàgrimes han deixat córrer la tinta fins que la teva confessió s'ha convertit en un mar que copejava en les esquerdes del paper.
Sento no poder cantar tan bella melodia, no poder complir els teus somni, no poder sadollar la teva sed, no poder ser tot allò que el teu cor desitja. Les ferides dels teus sentiments sagnen en el meu interior però no puc, m'és impossible deixar-me dur per aquesta brisa d'amor i esperança que em regales.
El destíva jugar amb nosaltres i cupido va confondre les seves fletxes, lamento ser la roca en la qual xoquen les teves intencions i que en cada trobada el teu dolor augmenti, i llocs a confessar també reconeixeré el meu egoisme al no voler perdre amb tu l'amistat que en tot aquest temps m'has brindat, però voler i estimar no és igual.

No hay comentarios: