NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 28 de febrero de 2010

LAMENTO NO LAMENTARLO / LAMENTO NO LAMENTAR-LO


Por que a lo largo de la vida hay personas que como manchas de aceite van entrando en tu corazón, en cada uno de sus rincones, para perdurar en el tiempo, siendo imposible olvidarlas aun que el mismo destino las lleve tan lejos que los ojos no puedan verlas, siempre queda en nosotros una imagen en el espejo del alma que nos permite tener su compañía.
Por que hay personas que con un susurro son capaces de gritar todo un poema, que en el silencio pueden hablar durante horas y en la mirada te ofrecen regalos que el universo sería incapaz de albergar.
Por que es imposible olvidar a aquellos que jamás se fueron, por que no es posible marcharte sólo por que el espacio se amplíe, por que hay personas que cuando llegan a tu vida es para no marcharse jamás.
Pd; Esta fotografía está realizada a un escaparate en el que haía un espejo, es en él donde se refleja la persona que se ve, no es un montaje.

 

Per que al llarg de la vida hi ha persones que com taques d'oli van entrant en el teu cor, a cada un dels seus racons, per perdurar en el temps, és impossible oblidar tot i que el mateix destí les porti tan lluny que els ulls no puguin veure-les, sempre queda en nosaltres una imatge en el mirall de l'ànima que ens permet tenir la seva companyia.
Per que hi ha persones que amb un murmuri són capaços de cridar tot un poema, que en el silenci poden parlar durant hores i en la mirada t'ofereixen regals que l'univers seria incapaç d'allotjar.
Per que és impossible oblidar a aquells que mai es van anar, perquè no és possible marxar només per que l'espai s'ampliï, per que hi ha persones que quan arriben a la teva vida és per no marxar mai.



Pd; Aquesta fotografia està realitzada a un aparador en el qual haia un mirall, és en ell on es reflecteix la persona que es veu, no és un muntatge.




No hay comentarios: