NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 4 de marzo de 2010

NO QUIERO / NO VULL

No quiero que me regales la luna, pues a ella viajo con sólo mirarte.
No quiero que me prometía un mundo, pues tu amor ya me ha mostrado la belleza de éste.
No quiero que me bajes las estrellas, pues en tu sonrisa veo cada día las más bellas.
No quiero que me hables del infinito, pues al estar contigo el tiempo pierde sentido.
No quiero que me cantes al oído, pues tus palabras ya son la más dulce melodía.

No vull que em regalis la lluna, doncs a ella viatjo amb només mirar-te.
No vull que em prometis un món, doncs el teu amor ja m'ha mostrat la bellesa d'aquest.
No vull que em baixis les estrelles, doncs en el teu somriure veig cada dia les més belles.
No vull que em parlis d'infinit, doncs a l'estar amb tu el temps perd sentit.
No vull que em cantis a l'oïda, doncs les teves paraules ja són la més dolça melodia.

No hay comentarios: