NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 28 de febrero de 2010

AL ALBA / A L'ALBA



Era una de esas noches de primavera en la que el sol decide madrugar para acariarte el rostro tras una noche en la que las preocupaciones han invadido tus sueño hasta hacerlo desaparecer, La arena ya había perdido el calor del día anterior, pero su fría suavidad rozando las puntas de mis dedos me daba el confort que las sábanas me habían negado, dejarla correr entre mis manos, mientras la suave brisa me abrazaba, me hacía formar parte de un paraíso inimaginable. Dejé que la fragancia del mar danzase en mi nariz al ritmo que las olas marcaban, con la más bella partitura que mis oídos jamás habían escuchado.Cerré los ojos para dejar que todo mi ser se fundiera en aquellas maravillas haciendo de los sentidos el barco en el que viajar, logrando que una paz que desconocía llegase a llenarme.





Era una d'aquestes nits de primavera en la qual el sol decideix matinar per a acariarte el rostre després d'una nit en la qual les preocupacions han envaït els teus somni fins a fer-lo desaparèixer, La sorra ja havia perdut la calor del dia anterior, però la seva freda suavitat fregant les puntes dels meus dits em donava el confort que els llençols m'havien negat, deixar-la córrer entre les meves mans, mentre la suau brisa m'abraçava, em feia formar part d'un paradís inimaginable. Vaig deixar que la fragancia del mar ballés en el meu nas al ritme que les ones marcaven, amb la més bella partitura que les meves oïdes mai havien escoltat.Vaig tancar els ulls per a deixar que tot el meu ésser es fongués en aquelles meravelles fent dels sentits el vaixell en el qual viatjar, assolint que una pau que desconeixia arribés a omplir-me.

No hay comentarios: