NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 2 de marzo de 2010

UN MOMENTO / UN MOMENT

Fue la pureza de un momento que no tuvo fin, un momento que en el infinito se hizo una cama de estrellas, de aquellos sentimientos que descubren el amor en la dulzura de miradas furtivas, de palabras calladas que rompen el hielo de una eternidad, de un mundo completo que siempre estará, de un vuelo alzado hacia la eternidad.
Fue la fuerza de un hola, el temblor de dos voces, el murmullo de un golpe, la oscuridad del universo que no los podrá separar, la paz del instante que se soñó, el calor de un suspiro que nunca debería haber existido.

Pd; La verdad es que al ver esta foto lo primero que me vino a la cabeza fue esta canción, creo que todo el mundo conoce a quien va dedicada, para ellos también mi corazón. Sé que la foto de hoy os parecerá triste (y que éstas no le gustan) pero para poder entender y valorar una sonrisa, debemos entender y valorar una lágrima!
 
Va ser la puresa d'un moment que no va tenir fi, un moment que en l'infinit es va fer un llit d'estrelles, d'aquells sentiments que descobreixen l'amor en la dolçor de mirades furtives, de paraules callades que trenquen el gel d'una eternitat, d'un món complet que sempre estarà, d'un vol alçat cap a l'eternitat.
Va ser la força d'un hola, el tremolor de dues veus, el murmuro d'un cop, la foscor de l'univers que no els podrà separar, la pau de l'instant que es va somiar, la calor d'un sospir que mai hauria d'haver existit.

 

Pd; La veritat és que al veure aquesta foto el primer que em va venir al capdavant va ser aquesta cançó, crec que tot el món coneix a qui va dedicada, per a ells també va el meu cor. Sé que la foto d'avui us semblarà trista (i que aquestes no us agraden) però per a poder entendre i valorar un somriure, hem d'entendre i valorar una llàgrima!

No hay comentarios: