NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 4 de marzo de 2010

TE RECUERDO / ET RECORDO

Te recuerdo como un sueño a medianoche, lleno de luces en medio de las tinieblas, se desdibuja todo lo que me rodea, pero tu sonrisa sigue marcando mi horizonte.
Te recuerdo como el sol que rompe la lluvia, como el viento que reparte las semillas llenas de vida, como la tierra que dio raíces al árbol de mi libertad.
Te recuerdo con la triste alegría de aquel que, aunque tarde, aprendió a tenerte, con la serenidad que da el haber conocido la paz, con la plenitud que concede el amor de verdad, con la recompensa que otorga la mayor felicidad!

Et recordo com un somni a mitjanit, ple de llums enmig de la tenebra, es desdibuja tot el que m'envolta, però el teu somriure segueix marcant el meu horitzó.
Et recordo com el sol que trenca la pluja, com el vent que reparteix les llavors plenes de vida, com la terra que va donar arrels a l'arbre de la meva llibertat.
Et recordo amb la trista alegria d'aquell que, encara que tard, va aprendre a tenir-te, amb la serenitat que dóna l'haver conegut la pau, amb la plenitud que concedeix l'amor de debò, amb la recompensa que atorga la major felicitat!

No hay comentarios: