NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

UN SUEÑO / UN SOMNI


Te di un castillo, te ofrecí la libertad, toda mi vida te la daría si tú me lo pidieras, a cambio sólo te pediré una cosa, un regalo que en tu corazón está, sólo te pido un sueño, dejame soñar cada día con abrir los ojos con el sol que tú me brindas, dame el sueño de las estrellas meciendo en la noche y los duendes que en la oscuridad acarician tus ideas hasta hacerte volar.

Et vaig donar un castell, et vaig oferir la llibertat, tota la meva vida te la donaria si tu me la demanessis, a canvi només et demanaré una cosa, un regal que en el teu cor està, només et demano un somni, deixa'm somiar cada dia amb obrir els ulls amb el sol que tu em brindes, lliura'm el somni de les estrelles bressolant-me al vespre i els follets que en la foscor acaricien les teves idees fins a fer-te volar.

No hay comentarios: