NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

LOS PÉTALOS / ELS PÈTALS


Siento la brisa pasar rozando mi alma y el viento me cuenta que esite una vida más allá de ti, pero me niego a creerlo.

Los años han teñido mi cabello de la blanca nieve de la experiencia y el corazón de la fuerza y la passion del rojo, haciendo de la adolescencia mi eterna sonrisa.
Déjame soñar con los pétalos bailando en un mar de ilusión mientras el calor del amor da color a la flor que es nuestra unión.
 
Sento la brisa passar fregant la meva ànima i el vent m'explica que existeix una vida més enllà de tu, però em nego a creure'l.
Els anys han tenyit el meu cabell de la blanca neu de l'experiència i el cor de la força i la passión del vermell, fent de l'adolescència el meu etern somriure.
Deixa'm somiar amb els pètals ballant en un mar d'il·lusió mentre la calor de l'amor dóna color a la flor que és la nostra unió.

No hay comentarios: