NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

ENSÉÑAME / ENSENYA'M


Enséñame a ver el sol detrás de estos nubarrones, a contemplar las flores en primavera, a dejar que la luna ilumine mi alma. Enséñame a colorear aquel viejo recuerdo, a descubrir la inocencia que perdí en la infancia, a apreciar la experiencia que me hizo mayor. Enséñame a sonreírle al día, a ver en el mundo el Edén desaparecido, a disfrutar del tesoro que me regala el tiempo. Enséñame a ser mejor, enséñame a ser como tú.

Ensenya'm a veure el sol darrere d'aquests núvols negres, a contemplar les flors a la primavera, a deixar que la lluna il·lumini la meva ànima. Ensenya'm a pintar de colors aquell vell record, a descobrir la innocència que vaig perdre en la infància, a apreciar l'experiència que em va fer major. Ensenya'm a somriure-li al dia, a veure en el món el Edén desaparegut, a gaudir del tresor que em regala el temps. Ensenya'm a ser millor, ensenya'm a ser com tu.

No hay comentarios: