NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

TIMIDEZ / TIMIDESA


Perdona la ceguera que me ha impedido ver la grandeza, que oculta en tu timidez, me dejó vagando en la ignorancia. Disculpa que no haya sido capaz de conocer la alegría que era tu compañía, que colgada en tu silencio pasaba inadvertida. Lamento que esta capa de inocencia y amabilidad nublado mi conocimiento y no me dejara llegar hasta la gran persona que intentabas mostrar. Me duele, hasta lo más profundo de mi corazón, que tonta de mí viviera engañada por una belleza superficial.



Perdona la ceguesa que m'ha impedit veure la teva grandesa, que oculta en la teva timidesa em va deixar vagant en la ignorància. Disculpa que no hagi estat capaç de conèixer la joia que era la teva companyia, que penjada en el teu silenci passava distreta. Lament que aquesta capa d'innocència i amabilitat ennuvolés el meu coneixement i no em deixés arribar fins a la gran persona que intentaves mostrar. Em fa mal, fins al més profund del meu cor, que ximple de mi visqués enganyada per una bellesa superficial.

No hay comentarios: