NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

NACER / NÉIXER


Te amé tanto que ni las lágrimas lograrán borrar mi amor por ti. Tanto que sólo la mano del tiempo sería capaz de calmar mi corazón herido. Tanto que el otoño se mostraba alegre al ver tu sonrisa. Tanto que la luz del día sólo existía si tú abrías los ojos. Tanto que estoy segura que no voy morir por ti, estoy segura de que nací para ti!

Et vaig estimar tant que ni les llàgrimes assoliran esborrar el meu amor per tu. Tant que només la mà del temps seria capaç de calmar el meu cor ferit. Tant que la tardor es mostrava alegre al veure el teu somriure. Tant que la llum del dia només existia si tu obries els ulls. Tant que estic segura que no vaig morir per tu, estic segura que vaig néixer per tu!

No hay comentarios: