NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de enero de 2010

RECUERDOS / RECORDS


Soñé que no habías existido pero en mis recuerdos un palacio te había construido, deseé que te borrasen mis lágrimas pero en sonrisas se volvían, recé para que te llevara el viento, pero tu perfume aún llenaba mi memoria, sentí que el tiempo t'eliminava, pero en mi corazón siempre te encontrabas. No existe en el pasado mejor recuerdo que tú, ni en el mañana meta más inalcanzable.

Vaig somiar que no havies existits però en els meus records un palau t'havia construït, vaig desitjar que t'esborressin les meves llàgrimes però en somriures es tornaven, vaig resar per que et dugués el vent, però el teu perfum encara omplia la meva memòria, vaig sentir que el temps t'eliminava, però en el meu cor sempre et trobaves. No existeix en el passat millor record que el teu, ni en el demà meta més inassolible.

No hay comentarios: