NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 2 de septiembre de 2011

DESTINO / DESTÍ


Caprichosa rueda que me ofrece el mundo y al segundo me retira el horizonte, pincel que pinta en mi lienzo mil imágenes que con la luz se desdibujan, negra tinta que antes de crear las palabras se difumina en suspiros, paso que aun sin dar ya ha dejado su huella.
Hoy  te otorgo mi sueño, en él te permitiré rodar lo que el día te niega, pondré a tus pies el horizonte que me prometes, dibujaré en tu piel las líneas de la paciencia hasta que la luz haga de ellas un perpetuo tatuaje, daré color a tus letras creando con ellas el más bello arcoíris y caminaré sobre el cielo al que tus caminos me lleven.
Capritxosa roda que m'ofereix el món i al segon em retira l'horitzó, pinzell que pinta en el meu llenç mil imatges que amb la llum es desdibuixen, negra tinta que abans de crear les paraules es difumina en sospirs, pas que àdhuc sense donar ja ha deixat la seva petjada.
Avui t'atorgo el meu somni, en ell et permetré rodar el que el dia et nega, posaré als teus peus l'horitzó que em promets, dibuixaré en la teva pell les línies de la paciència fins que la llum faci d'elles un perpetu tatuatge, donaré color a les teves lletres creant amb elles el més bell arc de Sant Martí i caminaré sobre el cel al que els teus camins em portin.

No hay comentarios: