NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 1 de septiembre de 2011

ASÍ / AIXÍ


Como la flor que extiende sus pétalos para abrazar el primer sol de las mañanas, haciendo suyo el color de la vida, emanando belleza de los ojos que la contemplan, desprendiendo  sabiduría en los labios que la besan, reflejando la felicidad que has traído a mi vida con tu regreso.
Como la naturaleza que nace de su propio corazón, otorgando a su savia el espíritu de lo perfecto, entregando al que la contempla la grandeza de lo imposible, permitiendo al que la vive la naturalidad de lo cotidiano, regalando a mis días el caprichoso sinsentido del tiempo, así volviste a mi vida, así te hiciste imprescindible, así te conocí.
Com la flor que estén els seus pètals per abraçar el primer sol dels matins, fent seu el color de la vida, emanant bellesa dels ulls que la contemplen, desprenent saviesa en els llavis que la besen, reflectint la felicitat que has portat a la meva vida amb el teu retorn.
Com la naturalesa que neix del seu propi cor, atorgant a la seva saba l'esperit del perfecte, lliurant al que la contempla la grandesa de l'impossible, permetent al que la viu la naturalitat del quotidià, regalant als meus dies el capritxós contrasentit del temps, així vas tornar a la meva vida, així et vas fer imprescindible, així et vaig conèixer.

1 comentario:

lebiram dijo...

que bonito......un abrazo, ares super