NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 21 de agosto de 2011

SI TÚ ESTÁS / SI TU ESTÀS




Si tú estás en mi vida, no preciso del sol para iluminar mis días, pues tú eres el astro rey de mi universo.
Si son tus palabras las que llenan el aire, no necesito más música, pues de tus labios sale la mejor melodía.
Si  siento tu proximidad, no hay montaña rusa que iguale mi vértigo, ni presión que acelere mi corazón hasta llegar a rozar el fin de mi vida.
Si supiera que mi vida, mis palabras, mi presencia… dieran a tu mundo la razón de ser que tú das al mío, no conocería mayor paraíso que fundirme en ese sueño.
Si tu estàs en la meva vida, no preciso del sol per il·luminar els meus dies, doncs tu ets l'astre rei del meu univers.
Si són les teves paraules les que omplen l'aire, no necessito més música, doncs dels teus llavis surt la millor melodia.
Si sento la teva proximitat, no hi ha muntanya russa que iguali el meu vertigen, ni pressió que acceleri el meu cor fins a arribar a fregar la fi de la meva vida.
Si sabés que la meva vida, les meves paraules, la meva presència… donessin al teu món la raó de ser que tu dónes al meu, no coneixeria major paradís que fondre'm en aquest somni.

No hay comentarios: