NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 22 de agosto de 2011

UN DESEO I / UN DESIG I



Enséñame que espacio  son los kilómetros que nos  separa cuando estás lejos, no los centímetros que nos alejan cuando estás cerca.
Muéstrame que no es música lo que acompaña el  silencio, si no la melodía de tu voz cuando acaricia el aire.
Explícame como borrar de mis ojos el mar de tu ausencia, para llenarlos del cielo de tu presencia.
Y sobretodo dime como olvidar lo que no  se conoce, como dejar de amar lo que no se ve, como entregar al tiempo lo que él me ha robado del corazón.
Ensenya'm que espai són els quilòmetres que ens separa quan estàs lluny, no els centímetres que ens allunyen quan estàs a prop.
Mostra'm que no és música el que acompanya el silenci, si no la melodia de la teva veu quan acaricia l'aire.
Explica'm com esborrar dels meus ulls el mar de la teva absència, per omplir-los del cel de la teva presència.
I sobretot digues-me com oblidar el que no es coneix, com deixar d'estimar el que no es veu, com lliurar al temps el que ell m'ha robat del cor.

No hay comentarios: