NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 13 de julio de 2010

SILENCIO /SILENCI


Tu silencio me mata, dejando en mi interior el vacío de la soledad y la desesperanza, perforando mi corazón hasta que el dolor es tan fuerte que dejo de sentirlo.
Tu ausencia me tortura, logrando que la oscuridad de la noche me cobije entre sus sombras, dejando que el negro de sus entrañas mine mi alma.
Tu secreto rompe mi amor pues en el silencio de tu ausencia gritas a los cuatro vientos lo que no eres capaz de decir.

El teu silenci em mata, deixant en el meu interior el buit de la soledat i la desesperança, perforant el meu cor fins que el dolor és tan fort que deixo de sentir.
El teu absència em tortura, aconseguint que la foscor de la nit em aculli entre els seus ombres, deixant que el negre de les seves entranyes mini meva ànima.
El teu secret trenca el meu amor ja que en el silenci de la teva absència crides als quatre vents el que no ets capaç de dir.

No hay comentarios: