NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 16 de julio de 2010

NO VOLVIÓ / NO VA TORNAR


Para ella el sol nacía en su mirada y se ocultaba en los sueños que él le contaba. Para él la vida comenzaba el segundo en el que sus ojos se pusieron por primera vez en su serena sonrisa y acababa cada día cuando tenía que despedirse de ella.
Para ella el mar era esa amante traicionera que le robaba la sangre de sus venas y para él sólo el instrumento que le ofrecía cada día la posibilidad de acercar más sus sueños en los que convertirla a ella en la reina de algo más que su corazón.
Aquella madrugada ella se despidió de él, como siempre con una lágrima en su rostro y el pulso tembloroso, él la sonrió mientras sentía en su corazón un Sunami de emociones que nunca le contó, y esa noche él ya no volvió, durante una tormenta el mar la lucha ganó y sus vidas de un suspiro rompió.

Per a ella el sol naixia en la seva mirada i s'ocultava en els somnis que ell li contava. Per a ell la vida començava el segon en el qual els seus ulls es van posar per primera vegada en el seu serè somriure i acabava cada dia quan havia d'acomiadar-se d'ella.
Per a ella la mar era aquesta amant traicionera que li robava la sang de les seves venes i per a ell només l'instrument que li oferia cada dia la possibilitat d'apropar més els seus somnis en els quals convertir-la a ella en la reina d'alguna cosa més que el seu cor.
Aquella matinada ella es va acomiadar d'ell, com sempre amb una llàgrima en el seu rostre i el pols tremolos, ell la va somriure mentre sentia en el seu cor un sunami d'emocions que mai li va contar, i aquella nit ell ja no va tornar, durant una tempesta la mar la lluita va guanyar i les seves vides d'un sospir va trencar.


No hay comentarios: