NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 17 de julio de 2010

HUELLAS DE LA HISTORIA / PETJADES DE LA HISTÒRIA


Rompiste mi alma en mil pedazos y aún así me hiciste fuerte. Me dañaste hasta lograr que las lágrimas de mis ojos volasen para no volver. Agrietaste mi corazón y de él nacieron rosas que pintaron de color mi destino. Grabaste tu paso en mí con la fuerza del fuego, enseñándome con ello que amar puede ser olvidar, amar puede ser crecer, pero nunca, cuando se ama de verdad, jamás amar puede ser herir!

Vas trencar la meva ànima en mil trossos i encara i així em vas fer fort. Em vas danyar fins a assolir que les llàgrimes dels meus ulls volessin per a no tornar. Vas esquerdar el meu cor i d'ell van néixer roses que van pintar de color el meu destí. Vas gravar el teu pas en mi amb la força del foc ensenyant-me amb això que estimar pot ser oblidar, estimar pot ser créixer, però mai, quan s'estima de debò, mai estimar pots ser ferir!





No hay comentarios: