NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 12 de julio de 2010

ETERNO / ETERN


Cada año, en un día como hoy, una rosa te regalaba, y aunque ya la esperabas con sorpresa la mirabas y tus labios una sonrisa dibujaban.
Hoy ya no estás junto a mi y tu rosa no te puedo hacer llegar, hoy ya no puedo ver en tu cara la sorpresa ni en tus labios la sonrisa, pero aún así mi rosa te entrego por la vida que en un día como hoy tú me regalaste!

Cada any, en un dia com avui, una rosa et regalava, i encara que ja l'esperaves amb sorpresa la miraves i els teus llavis un somriure dibuixaven.
Avui ja no estàs al costat del meu i la teva rosa no et puc fer arribar, avui ja no puc veure en la teva cara la sorpresa ni en els teus llavis el somriure, però encara i així la meva rosa et lliuro per la vida que en un dia com avui tu em vas regalar!

No hay comentarios: