NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 15 de julio de 2010

ARAÑA / ARANYA


Vas volar y de mi tela te marcharas dejando en ella un vacío imposible de llenar.
Voy a tejer día y noche la historia que hoy tú has roto con un solo parpadeo.
En las frías noches de invierno mi manto te cubría y hoy el frío me cala hasta los huesos.
Me has dejado un silencio que ensordece mis sentidos pero aún así tu elegante vuelo me mantiene mi vida.

Vas volar i de la meva tela vas marxar deixant en ella un buit impossible d'omplir.
Vaig teixir dia i nit la història que avui tu has trencat amb un només parpalleig.
En les fredes nits d'hivern el meu mantell et cobria i avui el fred em cala fins als ossos.
M'has deixat un silenci que ensordeix els meus sentits però encara i així el teu elegant vol em manté la meva vida.


No hay comentarios: