NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 16 de marzo de 2010

SÓLO UN SUEÑO / NOMÉS UN SOMNI

Sé que era un sueño, sólo un sueño, justo en este momento en el que el día deja caer sus rayos sobre mis párpados, sé que el paraíso que mis ojos contemplaban no existe, que sólo en mi mente sus palmeras arraigan, que el espejismo de que miraba era sólo mi deseo de contemplar esta belleza. Sé que sólo era un sueño, pero es tan lindo soñar!

Sé que era un somni, només un somni, just en aquest moment en el qual el dia deixa caure els seus rajos sobre les meves parpelles, sé que el paradís que els meus ulls contemplaven no existeix, que només en la meva ment les seves palmeres arrelen, que el miratge que mirava era només el meu desig de contemplar aquesta bellesa. Sé que només era un somni, però és tan bufó somiar!

No hay comentarios: