NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 15 de marzo de 2010

EL ESPEJO / EL MIRALL

Es tanta tu belleza que ni el espejo se atreve a repetirla, es tan grande tu corazón que necesitarías dos cuerpos para darle un hogar, es tan increible tu sonrisa que cuando la muestras el sol se esconde en el mar pues no puede luchar contra ella.
No creas a aquellos que te juzgan por el común, que sólo tienen ojos para lo que es un estandar, lo que todo el mundo lleva, lo que todo el mundo ignora. No creas los que no te miran a los ojos y no es capaz de ver tu belleza, tu grandeza, tu sonrisa, por que ellos son tan ciegos que no son capaces de ver el oasis de tu presencia en el desierto de lo popular.

És tanta la teva bellesa que ni el mirall s'atreveix a repetir-la, és tan gran el teu cor que necessitaries dos cossos per a donar-li una llar, és tan increible el teu somriure que quan la mostres el sol s'amaga en el mar doncs no pot lluitar contra ella.
No creguis a aquells que et jutgen pel comú, que només tenen ulls per a allò que és un estandar, el que tot el món duu, el que tot el món ignora. No creguis al que no et mira als ulls i no és capaç de veure la teva bellesa, la teva grandesa, el teu somriure, per que ells són tan cecs que no són capaços de veure l'oasis de la teva presència en el desert del popular.

No hay comentarios: