NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 18 de marzo de 2010

EL ÁRBOL Y EL CIELO / L'ARBRE I EL CEL

El árbol le gritó al cielo "No te alejes amor mío que el día sin ti se vuelve noche, mis ramas te buscan para acariciar tus nubes y en mis flores se ponen tus tiernas lágrimas, deja que llegue a ti que en tu azul soñaría una vida entera "
El cielo murmuró al árbol "Ven a mi, amado mío, que el mundo sin ti no sería un paraíso, deja que llegue a tus raíces, que en tus ramas duermo cada noche, son tus flores mis sueños y tu olor mi perfume, deja que te abrace cada noche cuando llegue el rocío, para que el sol nos despierte con una dulce madrugada ".

L'arbre li va cridar al cel "No t'allunyis amor meu que el dia sense tu es torna nit, les meves branques et busquen per acariciar els teus núvols i en les meves flors es posen les teves tendres llàgrimes, deixa que arribi a tu que en el teu blau somiaria una vida sencera"
El cel va murmurar a l'arbre "Vina a mi estimat meu, que el món sense tu no seria un paradís, deixa que arribi a les teves arrels, que en les teves branques dormo cada nit, són les teves flors els meus somnis i la teva olor el meu perfum, deixa que t'abraci cada nit quan arribi la rosada, perquè el sol ens desperti amb una dolça matinada"

No hay comentarios: