NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 17 de septiembre de 2011

VIEJO AMIGO / VELL AMIC


Pareces cansado, tus ojos refleja los años que aun no has alcanzado, pero que ya besan tu piel, tu hablar se torna lento, pesado, como aquel que ya ha perdido la fuerza de vivir, tus manos tiemblan ocultando el mar de la desesperación y la tristeza que tu mirada es incapaz de contener, tu cuerpo, acurrucado, se esconde del mundo que le ha robado su propia persona.
Ten mis brazos, haz con ellos el lazo que te ayude a sujetar los días en los que la felicidad te llenaba de vida, ten mis palabras para con ellas gritar lo que no te atreves a callar, ten mis manos para construir ese mundo ideal en el que la felicidad sea un hecho real, y el respeto un derecho esencial.

Sembles cansat, els teus ulls reflecteixen els anys que àdhuc no has aconseguit, però que ja besen la teva pell, la teva parlar es torna lent, pesat, com aquell que ja ha perdut la força de viure, les teves mans tremolen ocultant el mar de la desesperació i la tristesa que la teva mirada és incapaç de contenir, el teu cos, arraulit, s'amaga del món que li ha robat la seva pròpia persona.
Tingues els meus braços, fes amb ells el llaç que t'ajudi a subjectar els dies en els quals la felicitat t'omplia de vida, tingues les meves paraules envers elles cridar el que no t'atreveixes a callar, tingues les meves mans per construir aquest món ideal en el qual la felicitat sigui un fet real, i el respecte un dret essencial.

No hay comentarios: