NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 16 de septiembre de 2011

MI CIELO


Eres el ave que cruza mi cielo, dibujando en sus nubes palabras de amor, abriendo el aire hasta que las susurra tan cerca de mi oído que puedo oler tu perfume.
Eres la pluma que acaricia mi cielo, mostrándome la grandeza de los cinco sentidos,  mostrándome un horizonte infinito al que poder tocar, escuchando en cada movimiento el sabor de la esperanza, permitiéndome que tu aroma sea ya parte de mi fragancia.
Eres la luz  que da color a mi rostro, el rayo que refleja en mis pupilas un mundo en el que soñar, la claridad que ofrece una nueva oportunidad, un mañana que planear, un ayer al que nunca poder olvidar.
Ets l'au que creua el meu cel, dibuixant en els seus núvols paraules d'amor, obrint l'aire fins que les murmura tan prop de la meva oïda que puc fer olor el teu perfum.
Ets la ploma que acaricia el meu cel, mostrant-me la grandesa dels cinc sentits, mostrant-me un horitzó infinit al que poder tocar, escoltant en cada moviment el sabor de l'esperança, permetent-me que la teva aroma sigui ja parteix de la meva fragància.
Ets la llum que dóna color al meu rostre, el raig que reflecteix en les meves pupil·les un món en el qual somiar, la claredat que ofereix una nova oportunitat, un matí que planejar, un ahir al que mai poder oblidar.

No hay comentarios: