NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 12 de septiembre de 2011

CADA ALBA


Aunque la vida pierda el color, y se confunda con la niebla del dolor, será tu sonrisa la que me despierte cada amanecer.
Aunque la luz se torne tiniebla y nuble mis ojos hasta llorar, será el mar de tu amor el que me despierte cada amanecer.
Aunque las sombras cubran mi cuerpo, y me alma se hunda en el silencio, será tus palabras las que me despierten cada amanecer.
Aun que la última flor del Edén se marchite, y con ella el mayor suspiro de amor, serán tu recuerdo los que me despierten cada amanecer.
Encara que la vida perdi el color, i es confongui amb la boira del dolor, serà el teu somriure la que em desperti cada alba.
Encara que la llum es torni tenebra i ennuvoli els meus ulls fins a plorar, serà el mar del teu amor el que em desperti cada alba.
Encara que les ombres cobreixin el meu cos, i la meva ànima s'enfonsi en el silenci, serà les teves paraules les que em despertin cada alba.
Àdhuc que l'última flor del Edén es marceixi, i amb ella el major sospir d'amor, seran el teu record els que em despertin cada alba.

No hay comentarios: