NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 19 de septiembre de 2011

...O SIN TI / ...O SENSE TU


Sin ti el aire me asfixia, mis pulmones arden en el infierno de tu ausencia, mi piel marchita sin tu luz, mi alma se torna ceniza sin apenas fuerza para vivir y mi corazón pierde la sangre que mantiene mi rubor.
Sin ti los días oscurecen concediéndome la condena de una noche eterna,  mi horizonte se difumina otorgándome la agonía de la desorientación, mis palabras mueren en los labios que no te volverán a nombrar, mientras mis ojos contemplan el espacio que deja la estela de tu amor.
Sense tu l'aire m'asfixia, els meus pulmons cremen en l'infern de la teva absència, la meva pell marcida sense la teva llum, la meva ànima es torna cendra sense amb prou feines força per viure i el meu cor perd la sang que manté el meu rubor.
Sense tu els dies enfosqueixen concedint-me la condemna d'una nit eterna, el meu horitzó es difumina atorgant-me l'agonia de la desorientació, les meves paraules moren en els llavis que no et tornaran a nomenar, mentre els meus ulls contemplen l'espai que deixa el deixant del teu amor.

No hay comentarios: