NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 10 de julio de 2011

TAN CERCA, TAN LEJOS / TAN A PROP, TAN LLUNY



Tan cerca que puedo sentir tu respiración y tan lejos que ni siquiera puedo verte, oigo tus palabras en mi mente, mientras mi corazón ha dejado de latir al no tenerte junto a él, tengo tu fragancia en  mi alma, siendo tu perfume el del alba que nunca llega, rozo con  la punta de mis dedos la ausencia de quien nunca estuvo presente, acaricio con la mirada el hueco que jamás has llegado a llenar y aún así te añoro, te espero, te dejo marchar.
Tan a prop que puc sentir la teva respiració i tan lluny que ni tan sols puc veure't, sento les teves paraules en la meva ment, mentre el meu cor ha deixat de bategar al no tenir-te al costat d'ell, tinc la teva fragància en la meva ànima, sent el teu perfum el de l'alba que mai arriba, frego amb la punta dels meus dits l'absència de qui mai va estar present, acaricio amb la mirada el buit que mai has arribat a omplir i encara així t'enyoro, t'espero, et deixo marxar.

No hay comentarios: