NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de julio de 2011

QUE DIFÍCIL




Que difícil es perder lo que tanto se ama, dejar que los años que hemos vivido se evaporen frente a nuestros ojos como si nada hubiera pasado, permitir que los recuerdos resbalen entre nuestros dedos como la arena que tanto nos conoció.
Que difícil decidir con la mente lo que el corazón se niega  a ver, definir en unos días lo que los años no quisieron tocar, abrazar el olvido mientras se aferra al te quiero, mientras se besa el adiós.

Que difícil és perdre el que tant s'estima, deixar que els anys que hem viscut s'evaporin enfront dels nostres ulls com si res hagués passat, permetre que els records rellisquin entre els nostres dits com la sorra que tant ens va conèixer.
Que difícil decidir amb la ment el que el cor es nega a veure, definir en uns dies el que els anys no van voler tocar, abraçar l'oblit mentre s'aferra al t'estimo, mentre es besa l'adéu.

No hay comentarios: