NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 15 de julio de 2011

EN TU AUSENCIA / EN LA TEVA ABSÈNCIA


Como es posible llenar  tanto el universo que aún cuando te has ido te siento junto a mí, puedo oler tu perfume en la estela que ha dejado tu ausencia, tocar esa dicha que  me has dejado, abrazar los recuerdos que me has tatuado, besar el aire que respiraste.
Como es posible no amar el valor del que se arriesga, la fuerza del que lucha, la sabiduría del que calla, la ayuda del que escucha. Como no querer tener la felicidad cuando se ha tenido tan cerca.
 
Com és possible omplir tant l'univers que encara quan t'has anat et sento al costat de mi, puc fer olor el teu perfum en el deixant que ha deixat la teva absència, tocar aquesta aquesta que m'has deixat, abraçar els records que m'has tatuat, besar l'aire que vas respirar.
Com és possible no estimar el valor del que s'arrisca, la força del que lluita, la saviesa del que calla, l'ajuda del que escolta. Com no voler tenir la felicitat quan s'ha tingut tan a prop.

No hay comentarios: