NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 17 de septiembre de 2010

NATURALEZA / NATURALESA



Querido sol, te quiero tanto que aún en silencio te sigo hasta que la luna te ropa para ella sola.
Adorada brisa, tus caricias me despiertan de madrugada y me mecen por la noche, hacen que mi cuerpo vibre con la mayor de las ternuras.
Querida agua a ti te debo mi vida, sacian mi sed, nutren todo mi ser y refrescaré mi rostro en los calurosos días de verano.
Y a ti, querida tierra, que puedo decir de ti, que me das un hogar donde poner mis raíces, fundamentos para mantener el equilibrio y todo los caprichos que te pido!

Estimat sol, t'estimo tant que encara en silenci et segueixo fins que la lluna et roba per a ella sola.
Adorada brisa, les teves carícies em desperten de matinada i em bressolen a la nit, fan que el meu cos vibri amb la major de les tendreses.
Estimada aigua a tu et dec la meva vida,sadolles la meva set, nodreixes tot el meu ser i refrescas el meu rostre en els calorosos dies d'estiu.
I a tu, volguda terra, que puc dir de tu, que em dónes una llar on posar les meves arrels, fonaments per a mantenir l'equilibri i tot els capritxos que et demano!

No hay comentarios: