NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 15 de septiembre de 2010

DISFRUTA / GAUDEIX



Abre los ojos, sólo para ver salir el sol, dejando que su luz llena de vida y esperanza atraviese tus párpados, contagiándose te de alegría!
Sueña, despierta y dormida, con todo lo que amas, esperas y deseas, pero sobre todo deja que los sueños tomen tu vida, dándote un motivo para dormir y una ilusion para despertar.
Bebe, a pequeños tragos la vida que te rodea, descubriendo cada uno de ellos como si fuera el primero, dejando que tu boca se inunde del sabroso gusto de la vida y disfruta como si fuera el último bocado de la tu vida!
Habla, sonríe, disfruta y ama cada instante, la vida es tuya y puedes hacer con ella lo que quieras!

Obre els ulls, només per veure sortir el sol, deixant que la seva llum plena de vida i esperança travessi les teves parpelles, contagiant et d'alegria!
Somia, desperta i adormida, amb tot el que estimes, esperes i desitges, però sobretot deixa que els somnis prenguin la teva vida, donant-te un motiu per dormir i una il.lusió per despertar.
Beu, a petits glops la vida que t'envolta, descobrint cada un d'ells com si fos el primer, deixant que la teva boca s'inundi del saborós gust de la vida i gaudeix com si fos l'últim mos de la teva vida!
Parla, somriu, gaudeix i estima cada instant, la vida és teva i pots fer amb ella el que vulguis!


No hay comentarios: