NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 12 de marzo de 2010

RECUERDOS EN BLANCO Y NEGRO / RECORDS EN BLANC Y NEGRE

Bajo el azul de tus ojos creé mi hogar y sobre tus lágrimas mi barco navegó, recuerdos en blanco y negro que me negué a olvidar. Diste color a mi vida y aún hoy das sentido a mi futuro, eres la flor de mi corazón y el ave de mi cielo, eres la sonrisa en el aire y la alegría en el alma, eres el hoy y el mañana, el problema y la solución, eres el infinito en mi amor.

Sota el blau dels teus ulls vaig crear la meva llar i sobre les teves llàgrimes el meu vaixell va navegar, records en blanc i negre que em vaig negar a oblidar. Vas donar color a la meva vida i encara avui dónes sentit al meu futur, ets la flor del meu cor i l'au del meu cel, ets el somriure en l'aire i l'alegria en l'ànima, ets l'avui i el demà, el problema i la solució, ets l'infinit en el meu amor.

No hay comentarios: