NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 12 de marzo de 2010

NAVEGANDO EN UN MAR DE DESEOS / NAVEGANT EN UN MAR DE DESITJOS

Ante mi la vela de un nuevo año, el silencio me pedía un deseo, algo que mi corazón quisiera, pero creía tenerlo todo, así que cerré los ojos y pedí lo que quería conserbar, deseé FELICIDAD.
Y el deseo se hizo realidad, ese año me enseñó a ver la felicidad en la palabra de amor, en el silencio lleno de respeto, en la flor que nace llena de vida y en la hoja que cae para crear una nueva vida, la vi en las sonrisas y las lágrimas que las buscaban, en las manos rotas de tanto trabajar y en los pies deshechos de un largo caminar ... ese año encontré la verdadera felicidad!

Davant meu la vela d'un nou any, el silenci em demanava un desig, alguna cosa que el meu cor volgués, però creia tenir-ho tot, així que vaig tancar els ulls i vaig demanar el que volia conserbar, vaig desitjar FELICITAT.
I el desig es va fer realitat, aquell any em va ensenyar a veure la felicitat en la paraula d'amor, en el silenci ple de respecte, en la flor que neix plena de vida i en la fulla que cau per a crear una nova vida, la vaig veure en els somriures i en les llàgrima que les buscaven, en les mans trencades de tant treballar i en els peus desfets d'un llarg caminar... aquell any vaig trobar la veritable felicitat!


No hay comentarios: