NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 11 de marzo de 2010

CÓMO ME GUSTA / COM M'AGRADA

Como me gusta tu mundo! En el que la esperanza es el cauce del corazón y la paz al abrigo del alma.
Como me gusta tu mundo! En el que flotando sobre la realidad eres capaz de sonreír lleno de felicidad.
Como me gusta tu mundo! En el que compartir es sinónimo de bienestar y regalar un verbo habitual.
Como me gusta tu mundo! En el que no existen enemigos ni desconocidos, sólo amigos que aún no han llegado.
Como me gusta tu mundo! En el que las puertas son de aire y las ventanas dan al paraíso.

Com m'agrada el teu món! En el qual l'esperança és el llit del cor i la pau l'abric de l'ànima.
Com m'agrada el teu món! En el qual surant sobre la realitat ets capaç de somriure ple de felicitat.
Com m'agrada el teu món! En el qual compartir és sinònim de benestar i regalar un verb habitual.
Com m'agrada el teu món! En el qual no existeixen enemics ni desconeguts, només amics que encara no han arribat.
Com m'agrada el teu món! En el qual les portes són d'aire i les finestres donen al paradís.

No hay comentarios: