NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 7 de marzo de 2010

FELIZ / FELIÇ

Disfrutando de aquellos detalles que me brindas con toda naturalidad, del suave olor de la tierra tras la lluvia constante de estos días, de la caricia de tus hojas a tocar mi piel, del fruto que tan amablemente me ofreces, de la cálida luz de la luna llenando de reflejos todo tu ser, de la brisa marina que alcanza la costa, dejándome viajar hasta el lugar donde los sueños se hacen realidad, fundiéndome en ti, llegando a ser sólo una pequeña parte de la naturaleza, con todo lo que me das sin pedirte nada me siento feliz.

Gaudint d'aquells detalls que em brindes amb tota naturalitat, de la suau olor de la terra després de la pluja constant d'aquests dies, de la carícia de les teves fulles a tocar la meva pell, del fruit que tan amablement m'oferixes, de la càlida llum de la lluna omplint de reflexos tot el teu ésser, de la brisa marina que arriba a la costa, deixant-me viatjar fins al lloc on els somnis es fan realitat, fonent-me en tu, arribant a ser només una petita part de la naturalesa, amb tot el que em dónes sense demanar-te gens m'assec feliç.

No hay comentarios: